Saturday 29 December 2012

omaigod.. omaigod!

okey, Assalamualaikum, perh. dah nak naik sekolah la beb. erh.. benci! em. hari ni 29 haribulan. ya allah, tabahkan lah hati ku. wani tu lagi teruk! dye balik 31. kesian dye. dye an pengawas, pastu dye dah naik fom5. em. aku naek fom2. sedih lah. dank masuk tahun baru jugak! happy new year!! semalam, semalamnye aku n mama g beli brg2 sekolah. em, sian mama.. mama byk habiskan duet untuk kitorang.. aku beli bju, padahal bju sekolah taon ni msih boleh pakai. cubelah aku jdik mcm kwn2 aku, diorang sume berjimat cermat.. diorg sume gune bju2 yg lame. contohnye mcm kwn aku khalis, dye gune bju lame, sebab bju lame msih boleh gune. hihihi. dye jimat cermat. nak ikot contoh dye. huhu :) then, aku beli kasut n mcm2 lagi lah. em. mama mmg byk mengeluarkan duit. hihihi. sayang mama ketat-ketat. haha. lepas tu aku hmpir setiap hari kene bebel nan mama. mama suh kemas bju, gosok, itu lah inilah. mama! sape x kenal. hihi. *jahatnye aku.  actly, mama lah mama yg pling baik dan penyayang daripade beribu ribu mama yg laen ... : ))



*aku tgh sedih ni, x nmpak ke. >>>>  : ( sedih kan
*dah nak masuk tahun baru >>> semoge tahun depan lebih baik daripade tahun ni dan seterusnye
* tak nak naek sekolah!!!
*tak nak masukk asrama
*tpi rindu sume kgkwn aku. hahaha. :)



sedih kan

tgh sedih ni. hihi


happy new year!

No comments:

Post a Comment