Saturday 15 December 2012

:D barang kesayangan!!!!!!!!!!!


okeyy, Assalamualaikum.. hai. okey hari ni nak share dengan korang barang kesayangan aku.. Barang kesayangan aku ialah my watch iaitu ice watch warna turqoise. hehe. sayang gila jam tu. hihi.. 
hihi. okey yang kedua ialah my teddy! X) hehe. teddy bear warne coklat gelap. kawan aku bagi name kat dye gelap . hehe. aku terime jela, so boleh panggil teddy bear tu gelap. gelap tu kecil comel je. i love it very much. haha. comel. nanti la upload gmbr. hehe. teddy aku ade due, 1 mase bufday aku. ade org bgi. due due teddy bear dari org yg same. kihkih. 
okey, barng yg ketige ialh. my gatsby!!!! huhu. perfume tu wangi sgt.. actly untok lelaki. tapi, ape kesah.. an? an? hehehe. nanti biler2 aku upload gmbar mereka bertige ni.. :)
*ice watch,gelap n gatsby.. 
kbye.. lebiu.. :*

No comments:

Post a Comment